حوادثأخبار عاجلة

فرحك في الجنة.. صديقة عروس المنيا تكشف اللحظات الأخيرة قبل وفاتها

في يوم 20 يونيو، 2024 | بتوقيت 10:43 صباحًا

جمال علم الدين

انقلب الفرح الي مأتم كبير وأصيب الجميع بالصدمه والذهول بعد وفاة عروس تدعى نانسي بشكل مفاجئ إثر اصابتها بأزمه قلبية في يوم زفافها ليغيبها الموت وهي ترتدي فستان الزفاف الأبيض بمركز بني مزار شمال المنيا.

وكتبت شهد صديقة عروس المنيا المقربة عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي ” فيسبوك” تفاصيل المكالمة الأخيرة بينهما قبل وفاتها.

وكتبت شهد: «إزاي.. محتاجة حد يفهمني، إزاي أكون معاكي إمبارح وفي حضنك ومبسوطين بيكي وتكلمينى النهاردة الصبح، وأنتي عروسة وفي ثانية أسمع خبر موتك، إزاي مش قادرة أستوعب والله»
أنا كنت بزغرطلك

أنا كنت بزغرطلك الصبح وأقولك هتبقى أحلى عروسة، لا إزاي روحتي من إيدي في ثانية، إزاي الصورة دي كانت إمبارح، والنهاردة أنزل صورتك وأقول ادعولها».
وتابعت.. يارب صبرني عشان مش قادرة، والله ربنا يرحمك يا نور عيني وكنتى أحلى عروسة النهارده وفرحك في الجنة هيبقى أحسن بكتير، ربنا يرحمك ويصبرني على وجع قلبى عليكي يا حبيبتي
كما قالت إحدى صديقاتها ايضا ” مع المسيح ذاك افضل جدا فى يوم فرحها تكللت مع العريس المساوى.. الاكليل كان النهارده عملت السيشن وطلعت عشان تروح الكنيسه تكلل بس المسيح اختار اكليلك في السماء النهارده بس مش هنا زي ما احنا كنا فكرين اكليلك فوق في السماء مع المسيح ذاك افضل جدا يا وجع قلبي عليكي “

مقالات ذات صلة